KOREKCIJA DRŽANJA KOD DJECE

KOREKCIJA DRŽANJA KOD DJECE


Vrlo je važno što ranije naučiti korigirati držanje i osvjestiti tijelo. Današnja djeca mnogo vremena provode sjedeći i zato je važno već tada preventivno djelovati na promjene koje se događaju u mišićno-koštanom sustavu. Većina djece bavi se nekim sportom, roditelji se trude da djeca žive što zdravije. No, često se na treninzima forsiraju određeni sportovi, a pravilnom vježbanju i držanju poklanja se vrlo malo ili nikakva pažnja. Djeca u osnovnim školama, iako se bave sportom, imaju vrlo loše držanje i slabe i skraćene mišiće.

Osobno iskustvo navelo me da ponudim i taj program. Moj sin vrlo se aktivno bavi sportom, ali svejedno ima loše držanje, puno tenzija u tijelu i skraćene mišiće. Moje klijentice koje imaju školsku djecu primjetile su isti problem. Zbog tog iskustva, shvatila sam koliko je važno tretirati djecu i roditelje educirati o pravilnom vježbanju i opuštanju.

VJEŽBANJE

Vježbe moraju biti zadovoljstvo, a ne obaveza. Osobe koje redovito vježbaju mnogo su sretnije i sporije stare. Vježbanjem potičemo rad krvotoka i aktiviramo moždane stanice. Pomlađen duh i tijelo, prvi je korak prema smanjenju stresa i većem uživanju života. Stres i umor posljedica su lošeg držanja tijela, neravnoteže u tijelu i nepravilnog disanja. Prije nego tijelo izložimo svakodnevnim naporima, moramo ga naučiti ispravno ojačati.


Kad jedanput naučite kontrolirati mišiće, možete to primjenjivati u svakodnevnim situacijama (sjedenju, stajanju, hodanju). Kvalitetno vježbanje uz vizualizaciju i kontrolu mišića, izravno djeluje na mišiće smještene najdublje u tijelu, te tako stvara snažnu osnovu bez bolova. Jačanje unutarnjih mišića važno je za pravilnu posturu (držanje) tijela, a jačanje površinskih mišića važno je samo zbog izgleda. Vježbanje u malim grupama ili individualno omogućuje vam kontrolu i holistički pristup. Pridružite nam se i uživajte!

Style Switcher

12 Predefined Color Skins Top Bar Color Layout Style Patterns for Boxed Version